Beoordelingen van King's Wok Away Eerbeek

Recente recensies

5.0
MW
gisteren

Heerlijk, warme gerechten warm, sushi overheerlijk en keurig op tijd. Helemaal top!!

Loes Elshof
gisteren

Een uur te laat bezorgd, warme gedeelte was lauw. Aller vriendelijkste bezorgster, maar dit was jammer, geef dan aan op site dat een bezorgblok vol zit

hetty Klomp
1 december 2021

Bestelling was te laat en niet juist. Na een telefoontje werd de juiste bestelling bezorgd. Snel gemaakt en karrig.....

Bianca
1 december 2021

Bestel vaak , alleen de laatste 2 keer komt het veel later dan gepland. En deze bestelling was de udon noodle koud en de rest lauw. jammer

Marian
30 november 2021

Was super! De moeite waard!

Roy
30 november 2021

eten afgehaald , heerlijk gegeten. ruim voldoende voor nette prijs

Lenie
29 november 2021

Het was heeeeelijk👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Steenkist
29 november 2021

Heel attent dat wij nog gebeld werden of de noedels vegetarische moesten zijn. Hartelijke dank daarvoor. Het eten smaakte weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerties
28 november 2021

Zoals altijd prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mendy
28 november 2021

De sushi was weer heerlijk!! Helaas een uurtje langer moeten wachten ivm zieken in de keuken... Maar we hadden hierdoor extra honger dus smaakte de sushi extra lekker! ☺️😉

Pieter zweekhorst
27 november 2021

Lekker eten alleen 20 minuten moeten wachten op mijn afhaal eten

SH
27 november 2021
M
26 november 2021

Echt weer super lekker gegeten, heerlijk warm, ander gerecht geprobeerd, deze ook weer super lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wim Blom
22 november 2021
M
22 november 2021

Super lekker eten, fijn dat er zoveel keuze is in het assortiment. Jammer dat er geen nasi of bami bij sommige gerechten te krijgen is. Gaan zeker opnieuw bestellen. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Vann Zadelhoff
20 november 2021

Wederom heerlijk!

Stijn Buitink
20 november 2021

Heerlijke sushi je proeft echt dat het vers is

Freddy
20 november 2021
Debby
20 november 2021

Een heerlijke wokbox! Lekkere saus, veel groentes en goede kip!

Irma
20 november 2021
Monique
15 november 2021

Snel, warm en ontzettend lekker, aan te raden ! Een gerecht was met pindasaus, de volgende keer zou ik of de saus of noodles apart bestellen. Maar we hebben onze vingers afgelikt !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
14 november 2021
Derksen
13 november 2021
John Lakeman
13 november 2021
Krimp
13 november 2021

super snelle service goede kwaliteit van het eten

Alex
8 november 2021

Deze keer 3 sterren. Mag wat meer groente in. Was vorige keer beter.

Scholten
8 november 2021

Heerlijk en goed verzorgt eten. Aardige en goede bezorger keurig op tijd en alles netjes verpakt....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
6 november 2021

Volgens mij was de teriyaki saus over mijn kip wokbox vergeten. De rest smaakte prima!

Nico H
4 november 2021

Eten was lekker en de bezorging verliep prima. Voor herhaling vatbaar.

Ria
4 november 2021

We hebben heerlijk gegeten

W
3 november 2021
Jacqueline
2 november 2021

Heel erg lekker. Ik geniet van het eten.

Britt
31 oktober 2021

Normaal altijd netjes optijd bezorgd, maar heb nu 2 uur lang op mijn eten moeten wachten. Toen ik naar het restaurant belde werdt mij verteld dat het druk was en ze niet wisten hoelaat het klaar zou zijn, zonder ook maar enige vorm van excuses voor het ongemak aan de bieden. Erg jammer dat de service zo verslechterd is..

Van den Berg
30 oktober 2021

Prima kwaliteit eten zoals altijd. Helaas was de bestelling een uur te laat en ook was de telefonische bereikbaarheid erg matig

-
30 oktober 2021

Bestelling kwam 3 kwartier te laat terwijl de bestelling al klaar was.

Serhat
30 oktober 2021

Bestelling ruim een uur later dan eigen opgegeven tijdstip ontvangen

Denyza
28 oktober 2021

Helaas was de bestelling 20 minuten te laat, met haast nog al frustrerend. Ook gebeld maar waren toevallig al onderweg. Sushi was erg lekker! Pokebowl vond ik minder, teveel sla en dat hoort niet op een pokebowl vindt ik.

Jacqueline
28 oktober 2021

Heerlijk eten.

Linda Zwinenberg
26 oktober 2021

Lekker zoals altijd!!!!!

Jeroen Hijmans
23 oktober 2021

Echt heerlijk gegeten. De sushi box 36 stuks. Een echte aanrader.

Kyra
21 oktober 2021

Als je er bent moet je gewoon bij de bar zeggen dat je hebt besteld en dan krijg je gelijk het tasje mee. Het bestellen gaat ook heel makkelijk super fijn. Het eten is ook heel lekker!!

M.W.
21 oktober 2021

Hebben al héél veel keren besteld. Het valt ons op, dat de laatste keren de temperatuur van de warme hapjes, steeds meer te wensen over laat. Met deze keer als negatieve uitschieter, dat de warme hapjes meer koud, als warm waren. Kippekluifjes, gefrituurde garnalen en ook de patat waren dus nog maar amper ietsepietsie warm en waren daardoor bij het taaie af. We weten niet of en wanneer we weer tot bestellen over zullen gaan.

Thea Tabor
17 oktober 2021

Heerlijke Sushi gegeten en mooi op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kars
17 oktober 2021

Vooroordelen gehad ma eerlijk waar heerlijk gehad!! Top

JD
16 oktober 2021

Snelle goede service

J
16 oktober 2021

Netjes op afgesproken tijd bezorgd en een heerlijke verse maaltijd, Thaise viscurry.

Martijn
11 oktober 2021
Freek
8 oktober 2021

Kippendijen/saus liever niet in één bakje met de nasi. Het werd een dikke rijstpap. Dus svp gescheiden aanbieden in 2 bakjes.

Hetty Klomp
3 oktober 2021

Zoals altijd perfect, heerlijk eten en op de afgesproken tijd bezorgd. Grote porties!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
29 september 2021
Arjen Kort
27 september 2021
Elly Hol
26 september 2021
Debby
26 september 2021

Een wokbox besteld en die was heerlijk! Snel klaar, super lekker eten en genoeg voor twee avonden. Top restaurant

Alex
21 september 2021

Flinke porties en lekker. Was op tijd klaar. Zeker voor herhaling vatbaar.

Willems
18 september 2021

Het was heerlijk vers ! Zeker voor herhaling vatbaar.

Ria
5 september 2021

Heerlijke sushi & snelle, stipte en vriendelijke bezorger! Dank!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
5 september 2021
Gerrit van de Velde
2 september 2021

Heerlijk 👍👍

Nancy Bosgoed
30 augustus 2021

Wij hadden patat, deze was duidelijk voor de 2e x gebakken. Heel hard en lauw. En aan de kip teriyaki zat weinig smaak. Dit zijn we niet gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessy
29 augustus 2021

Vaak sushi besteld maar het is best duur en als de service en klantvriendelijkheid dan nog goed is oke. Maar dat is niet zo. Dus wij rijden de volgende keer toch weer naar Apeldoorn voor Sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rik de Jonge
28 augustus 2021

Wat hebben we weer heerlijk gegeten van de sushi. Geweldige kwaliteit.

Anne
23 augustus 2021

- Butterfly wings waren niet lekker (smaakten oudbakken). Zijn we anders gewend van U. - ijsje was gesmolten. Misschien verpakken in wat aluminiumfolie?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fia
21 augustus 2021
Kim
20 augustus 2021

Altijd lekker. Snel kunnen ophalen en optijd klaar! Super

M.H Gerrits
16 augustus 2021

Heerlijk en snelle service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline
15 augustus 2021

Heerlijk vers en prima op smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fenna
15 augustus 2021

Vandaag 1e en laatste bestelling geplaatst. 2 wokboxen besteld, 1x babi pangang buikspek en 1x beef teriyaki. Beide niet lekker, saus niet lekker en het buikspek was letterlijk alleen maar vet en de beef was taai. Nog telefonisch contact opgenomen, maar gaf geen sjoege me tegemoet te komen. Broodje shoarma gehaald bij de concurrent

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wijnand
13 augustus 2021

Top service, snel bezorgd en een aardige bezorger. Het eten was ook heerlijk en nog lekker warm.

Sophia
13 augustus 2021

Echt lekker

Gert Berends
12 augustus 2021

Lang moeten wachten. Noedels lauw en de Beef Ketjab kan smaakvoller.

Leanza
12 augustus 2021

Super lekker en ze vervingen de spicy sushi voor ons naar non spicy! 👍

Sacha
11 augustus 2021

Goeie sushi voor een leuke prijs en ook nog snel geleverd!

Marita
10 augustus 2021

Heerlijk eten! Snel bezorgd, helemaal tevreden!

Kolbeek
7 augustus 2021

Ook nu weer lekker gegeten. Makkelijk online te bestellen en op aangegeven tijd klaar.

Chris
6 augustus 2021

Hoi hoi, Zoals gewoonlijk was de vriendelijke bezorger op tijd en was hetgeen wij besteld hadden weer super héérlijk. Smakelijke groetjes, Chris

Hilverdink
5 augustus 2021

Perfect

Kolbeek
3 augustus 2021

Lekker gegeten tegen een goede prijs.

Ruud Schotpoort
3 augustus 2021

Zoals gewoonlijk keurig geholpen, vriendelijk. Kwaliteit sushi was top. Verse producten en vers gemaakt waarvoor dnk.

Susan
1 augustus 2021

Grote goed gevulde porties maar helaas bedekt onder een hele dikke laag knoflook. Hoewel ik echt dol op knoflook ben was het zelfs mij teveel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
1 augustus 2021
Xhofleer
1 augustus 2021
Jan
1 augustus 2021
fam. g.j. van zadelhoff
30 juli 2021

Kwaliteit, smaak en bezorging tot volle tevredenheid!

M.ten Berge
30 juli 2021
Anoniem
28 juli 2021
Wendy Haverkorn
26 juli 2021

Er zat erg weinig vlees in babipangang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

leunissen
25 juli 2021

De miniloempia's zijn niet goed. Weinig vulling, melig. Eten is kwalitatief goed, maar mag van mij wat kruidiger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leo
24 juli 2021

Snelle bezorging en lekker eten!!!

Willems
24 juli 2021

Sushi en Polen Bowl besteld. Super vers en heerlijk van smaak. Voor herhaling vatbaar!

Erik
24 juli 2021

Ruime porties, goed op temperatuur. Prima voor elkaar! Aanrader.

Johan Smit
23 juli 2021
Stijn
23 juli 2021

Top. zoals altijd!

Carla Koster
22 juli 2021
Lise Willems
20 juli 2021

Porties zijn meer dan voldoende; teveel voor 1 persoon. Bij meerdere porties altijd een keus maken om rijst, nasi, bami of noedels te kiezen maar gaan optie dat er niets bij hoeft, is eventueel wenselijk. Soms te scheutig met saus op de gerechten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laag-Soeren
17 juli 2021

Heerlijk gegeten. Fijn dat de Wokbox in een groot plastic schaaltje zit i.p.v. het verwachtte kartonnen doosje. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hans
17 juli 2021

1e keer dat we eten hebben besteld bij King's Wok Away en uitermate tevreden ! Het eten smaakt fantastisch en de bezorger staat op het afgesproken tijdstip voor je deur. We gaan zonder twijfel hier vaker eten bestellen !

Schotpoort
12 juli 2021

Erg lekker en lekker vlot bezorgd, top.

Kevin
5 juli 2021

Heerlijk eten afgehaald, snel en vriendelijk geholpen

Y.M
5 juli 2021

Niets om aan te merken, zeer tevreden👌🏽tot nu toe👍🏽

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vd Berg
5 juli 2021

Goed eten, snelle service en prima prijs. Wij bestellen regelmatig en zijn altijd tevreden over het eten en service. Enige wat jammer is, dat er geen simpele smack (frikandel / kaas soufflee oid) is voor de kinderen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

hetty
5 juli 2021

Was weer perfect! Levertijd was exact!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
4 juli 2021

Dik in orde.

fam. g.j. van zadelhoff
3 juli 2021

De door jullie verzorgde maaltijden waren rijkelijk gevuld met gezonde groente, vis en vlees en smaakten bijzonder lekker!!! Sterk werk; onze complimenten!

Alexander
3 juli 2021

Tweede bestelling die we hier hebben gedaan. Wederom is het eten erg goed en de bezorging perfect op tijd! Hier gaan we nog vaker van genieten…

Zwierlink
3 juli 2021

Heerlijk gegeten.

Aafje
3 juli 2021

Lekker eten, grote bakken eten.

E. Schotpoort
1 juli 2021

Gerechten zien er altijd heel verzorgd uit en zijn ook heel goed van smaak. De warme gerechten altijd op perfecte warmte.! De klantvriendelijke bezorging levert, praktisch bijna altijd op de afgesproken tijd! Helemaal top! Ben een zeer tevreden klant!

Dagmar's Haarstudio
30 juni 2021

Uitstekende kwaliteit! Erg lekker!

Marja
26 juni 2021

Vlotte thuisbezorging. De Sushi was smaakvol en van goede kwaliteit.

Aga
25 juni 2021

Lekker eten, snelle leering Heel tevreden!:-)

Elise
24 juni 2021

Helaas geen dressing bij Poké Bowl zalm. Tweemaal Wok Box spareribs zeer taai, absoluut niet aan te bevelen. Telefonisch contact gehad. Er volgt een herkansing.

Gerties
23 juni 2021

Zoals altijd bijzonder goed!

Damiën
22 juni 2021

Super!!! Altijd netjes optijd en warm geleverd.

Dries Krens
21 juni 2021

Dit keer viel de kwaliteit en de levering iets tegen. We hadden verschillende gerechten die niet allemaal lekker waren en de levering was veel later!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

frank
20 juni 2021

keurig op tijd en warm en heerlijk van smaak, prima

Henk
19 juni 2021

Prima, niks. Is mee

Gerrie
19 juni 2021

Was prima heerlijk gegeten

Liesbeth
16 juni 2021

Zoals altijd lekker eten en snelle service

PD
12 juni 2021
Krimp
11 juni 2021

Super lekker eten en snelle service!

Maria
10 juni 2021

Prima eten goed van smaak, precies op afgesproken tijd klaar voor het afhalen . Goed geregeld. Ook heel fijn te kunnen kijken in de keuken, ziet er heel netjes uit. Voor herhaling vatbaar.

Wilma
10 juni 2021

Het eten is erg lekker en meer dan genoeg. De bezorging was prima. Was precies optijd wat was afgesproken. Zeker een aanrader.

Annemarie
6 juni 2021

Heerlijk genoten weer van jullie geweldige sushi 🍣

Harry
2 juni 2021

We gaan regelmatig bij Kings Wok iets lekkers halen en we zijn nog nooit teleurgesteld. Kwaliteit, smaak, gebruikte producten en ingrediënten: het is steeds weer super lekker en vers. Ga zo door Kings Wok!

Castanja
2 juni 2021
Claudia Renders
30 mei 2021

Heerlijk gegeten! Bestelling was op tijd klaar. Top verpakt en bij thuiskomst nog heel warm. Misschien een tip....denk dat net als wij veel mensen niet weten dat jullie ook een heel mooi terras hebben. Gezien het mooie weer misschien een idee om dat te promoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan van den Bersselaar
27 mei 2021

Het eten was niet voldoende warm en moesten het zelf weer opwarmen. Tussen bestellen en bezorgen zat maar 25 minuten. Dat is volgens ons zeker geen reden om het eten op deze temperatuur aan te leveren. De voorgaande keren was de temperatuur wel voldoende.

René Romein
26 mei 2021
Debby de Grip
25 mei 2021

Altijd enorm genieten!! Zalig!!

Margot
25 mei 2021

Heerlijk gegeten! De babi pangang is een aanrader, de nassi is super lekker. De sushi vond ik wat droog. Voor de rest alles prima 👍🏼

Dries Krens
24 mei 2021

Precies op tijd geleverd en de kwaliteit is prima!

Ria
23 mei 2021

Het was weer uitstekend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kerkdijk
23 mei 2021

Prima op smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
23 mei 2021
Menno
23 mei 2021
Karin
22 mei 2021
Henk
22 mei 2021

Duurten veelste lang eten was koud 1 woord slecht

Mb
20 mei 2021

Laatst negatief gereageerd omdat het niet goed was de laatste 2x weer prima ga zo door

Henry
20 mei 2021
Enuma
19 mei 2021
Annemiek
19 mei 2021

Echt weer top! Supervers weer, beide een wokbox, wat garnalen en de kreeftensoep. Zo jammer dat we hier met vakantie en niet in de buurt wonen. Zeker een aanrader!!

Walgreen
17 mei 2021

Heerlijke pokebowl en zeewiersalade gegeten. Keurig op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemiek
16 mei 2021

Beide wokbox besteld en nog paar sushi's. De wokboxen zijn echt een aanrader, comlete maaltijd en super vers. De sushi's hebben we bewaard voor later op de avond.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca
16 mei 2021

Heerlijk gegeten en snel geleverd.

Iwan
16 mei 2021
Harry Zomer
16 mei 2021

Vlot bezorgd, binnen 25 minuten, dus bijna zoals was aangegeven. Bestelling was keurig verpakt en netjes door een dame afgeleverd. Het eten smaakte goed, De soep was lekker warm en smaakte goed. Ik mis wel de kip in de chinese tomatensoep, misschien een idee om dat te gaan toevoegen? De vleesgerechten waren helaas niet heel warm maar dat kon er nog net mee door. De nasi en de noedels waren helaas aan de koude kant en daardoor niet meer lekker om te eten. Ik ben ook niet gewend dat het allemaal aan de lauwe kant is, ben benieuwd naar de oorzaak. Ik mag verwachten dat de bestelling warm aankomt, dus dit is wel jammer.

Dominique
15 mei 2021
Ilse
15 mei 2021

Verrast door de goedgevulde wokbowl en de sushi smaakte erg goed. Voor het eerst hier eten gehaald, maar komen zeker terug!

Mel
13 mei 2021

De lekkerste sushi van deze regio en super snel bezorgd een echte aanrader

Elly
13 mei 2021

Al vaker besteld. Het blijft een prima kwaliteit. Altijd lekkere verse sushi.

Birgit
13 mei 2021

Eten en bezorging waren top! Ze waren wat vergeten, na bellen kwam dit snel nabezorgd. We kregen zelfs nog wat cadeau. Fouten maken kan, het zo oplossen is top!

Halil
12 mei 2021

Zoals altijd weer top optijd bezorgd en lekker warm en vers dankjewel

michael
12 mei 2021

het was weer top en zeer lekker en lekker vers

Van der Meer
10 mei 2021

Sushi was erg klef. Bezorging ruim half uur te laat. Een telefoontje van uw kant om te zeggen dat het door drukte wat later wordt was op zijn plaats geweest. Ik moest tweemaal bellen. Dit voelde niet goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem
10 mei 2021

Goed, lekker, snel en goede service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sacha
10 mei 2021

Echt lekkere sushi, wederom. Wel karig met de sojasaus, 1 kuipje op 30 stukjes sushi. Dus je moet thuis wel een extra fles hebben staan. Dit keer wel stokjes er bij gekregen, waren ze de vorige keer vergeten. Jammer dat de sushi alleen maar met zalm is en bijvoorbeeld niet met tonijn. Maar we komen sowieso terug!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maria
10 mei 2021

Super fast delivery even on Mother’s Day. Tastes always great. Thanks for doing such a great job!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank
9 mei 2021

Prima keurig op tijd en heerlijk van smaak echt een aanrader gaan zeker vaker bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Th. Tabor
5 mei 2021

Heerlijke sushi gegeten. En keurig op tijd klaar. Zag er zeer verzorgd uit.

T.vd.veer
4 mei 2021

De sushi was kakelvers en heerlijk!! Wij hebben er van genoten

Willem Bruins
4 mei 2021

Zeer goed en prima bezorging

Frank
3 mei 2021
Marc Werkman
3 mei 2021
Enuma
3 mei 2021
Jan.steenkist@planet.nl
3 mei 2021

Zeer goed en prime geholpen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gert
3 mei 2021

Bestelling was een kwartiertje te laat. Kan gebeuren. De sushi was redelijk goed zeiden de gasten. De spareribs met nasi, tsja. Smakeloos, Niet gare ribs drijvend in een rood "iets". Tweede teleurstelling met dit restaurant. Laatste keer geweest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith Bloemheuvel
2 mei 2021

Wederom genoten van de warme gerechten en de sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
2 mei 2021

De sushi was heerlijk vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gertie
1 mei 2021

Het was weer heerlijk

Schuurman
28 april 2021

30 minuten te laat?

Martin Staal
27 april 2021

Omdat ik al een paar keer had gehad dat ik gekookte rijst met groenten kreeg IPV nasi, had ik nu bij de opmerking gezet dat ik de nasi graag gebakken wil zoals het hoort. Helaas was het weer enkel gekookt en ook nog eens bijna koud, de rest van de gerechten waren wel warm en lekker.

Mb
27 april 2021

Vandaag babi pangang gehad en het is normaal beter rijst was waterig en het vlees was net aan gaar maar wel vet

Bouwmeester
27 april 2021

Heerlijk eten, super lekker vers en nog heerlijk warm na een kwartiertje rijden.

Krimp
27 april 2021

Goede en snelle bezorging. Goede porties en heerlijk gegeten

Hofman
27 april 2021

stip op tijd bezorg en wij hebben heerlijk gegeten. Het was TOP.

Gerda van Kleef
26 april 2021

Super lekkere sushi en sashimi.

Ella Habermehl
21 april 2021

Heerlijke wokmaaltijd gegeten, goede kwaliteit ingrediënten, knapperige groenten, malse kipfilet, flinke hoeveelheid en goed warm geleverd ( goed verpakt) En ook op de afgesproken tijd klaar Kortom fantastisch, ga zo door!

Maza
19 april 2021

Verse producten, op tijd klaar en genoeg. Heerljjk buiten in het zonnetje gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcha
18 april 2021

Wij zijn voor de 2e keer een weekendje weg in Eerbeek. De 1e keer was het eten zo goed bevallen, vandaar ook deze keer besteld. Heerlijk!!

Welbie
17 april 2021

Het eten was heerlijk. Vers warm en op tijd! En meer dan genoeg... Zeker de moeite waard! Ja hoor.. wij gaan zeker vaker bestellen!

Boris
16 april 2021
Ton en Liesbeth Modderkolk
16 april 2021

Een heerlijk gerecht en we kunnen er wel 2x van eten😁

Jolanda
16 april 2021

Regelmatig bestellen wij en het is altijd heerlijk, ook vandaag weer! Duidelijke website, ophaaltijd zelf aan te geven, altijd keurig in tasjes, vriendelijk personeel!

Elly
14 april 2021

Als verrassing voor mijn man sushi besteld. Verse producten, op tijd bezorgd. Heerlijk gegeten. Was geslaagd

Boris
14 april 2021

Al een aantal keer besteld bij king’s Wok. Super snel bezorgd en erg lekker elke keer weer! Dit weekend weer bestellen.

Spaan
14 april 2021

Eten was heerlijk en warm. op tijd met de bezorging.

Corine
14 april 2021

We hebben echt heerlijk gegeten.

M Klomp
11 april 2021

Zeer smaakvolle gerechten en super netjes verpakt, een aanrader top !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sabine
11 april 2021

Vriendelijke service, bestelling snel klaar. Minpuntje: krokante buikspek samen met de saus en de noodles in een bakje waardoor het spek niet meer krokant was maar zacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herman
11 april 2021

Iedereen heeft heerlijk gegeten. Prima kwaliteit.

Fred
10 april 2021

Prima kwaliteit, lekker pittig

Emiel Vaes
10 april 2021

Weer boven verwachting lekker... nee de verwachtingen waren al hoog en we werden weer niet teleurgesteld. De buikspek pangang en Thaise vis zijn echt, echt uitzonderlijk lekker. Elke keer weer. Chapeau

Fons
10 april 2021

De bami was zo goed als lauw , geen smaak weinig garnituur .Tjap tjoy genoeg garni ,erg zout en waterige saus . Babi pangang erg zout voldoende vlees . jammer .geen volgende keer .dit was herkansing !!

Reactie van King's Wok Away

Beste Fons. Verdrietig te lezen dat u zo ontevreden was, zo boos zelfs dat erover gebeld is. Hoe kan dat nu; zowel de Tjap tjoy als de Babi Pangang veel te zout? We maken vooraf een grotere hoeveelheid van deze gerechten in één keer klaar, omdat we in een weekend van deze gerechten meer dan 100 porties afleveren. En we proeven het gerecht dan zelf natuurlijk ook. Daarom weten we echt niet wat er aan de levering aan u anders was. En uw opmerking “dit was een herkansing” begrijpen we ook niet. U kwam begin februari hetzelfde gerecht bij ons afhalen en toen hebben we niets gehoord. Lijkt erop dat we u als klant kwijt zijn, dat vinden we erg jammer.

Renate
9 april 2021
Bianca
8 april 2021

Snel en op tijd klaar en heerlijk gegeten!

Judy
8 april 2021

Prima sushi!

Erik
7 april 2021

👍🏻

Nico Snip
6 april 2021

Zoals gewoonlijk weer heerlijk! Prijs/kwaliteit uitstekend, Nico Snip, Eerbeek.

Jasper
6 april 2021

Prima sushi en wokgerecht, maar blikje fris vergeten vond ik wel jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van King's Wok Away

Beste Jasper. Hierover kunnen we kort zijn……sorry, sorry. We gaan de provider van onze website vragen om bij het zelf samenstellen van een gerecht dranken op een andere plek op de bestelbon te krijgen en niet bij de gerechten die uit de warme keuken komen. Wij hebben u inmiddels twee kortingscodes toegestuurd voor gratis blikjes bij een volgende bestelling.

Henry
6 april 2021
Teunissen
5 april 2021

Het was uitstekend Lang niet zo lekker gegeten 👌👌

Stokkink
5 april 2021

Heerlijk gegeten. Goede service. Een aanrader!

Harrie
5 april 2021

Verschillende gerechten besteld en op tijd bezorgt, heerlijk eten vooral de babi pangang met buikspek is een aanrader

Anoniem
5 april 2021

Eten was erg goed! Grote porties en goed op smaak. Bakjes gingen wel lekken onderweg. Klein beetje plastic folie eromheen zou wonderen doen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bertus
4 april 2021

wrap met kip hebben we gehad. Het was prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
3 april 2021

Heerlijk😃

Wim vermeer
3 april 2021

Weinig smaak aan het Japanse gerecht. De frieten waren slap en te zout

Reactie van King's Wok Away

Beste Wim. We kunnen helaas niet precies nagaan waarom u vond dat de Beef Ketjap weinig smaak had. Was de Ketjap niet pittig genoeg of was er te weinig zout? We krijgen over dat gerecht eigenlijk nooit klachten. Friet krokant leveren vinden we zelf heel moeilijk. Als we de bestelling wegbrengen, dan wordt de friet op het allerlaatste moment gefrituurd en - als het enigszins lukt - met spoed bezorgd. U kwam de friet afhalen en dan hebben we het proces iets minder in de hand. Jammer dat we u teleurstelden.

Henk
3 april 2021

Alles even lekker

Gemma
3 april 2021

Heerlijk! Veel, vers en snel. Zeker een aanrader.

Charlotte
3 april 2021

Was super lekker

Nicole Jansen
2 april 2021

Heerlijk verse sushi, gebakken nasi en babi panghang. Zeker voor herhaling vatbaar een echte aanrader!

Erik
2 april 2021

Lekker!

Bart
1 april 2021

Eten was super lekker Ga zeker vaker bestellen

Pieter-Kliff
31 maart 2021

We hadden al goede dingen over hun gehoord maar we waren heel erg verbaasd, we hadden Sushi besteld en die was super lekker en vers. Zekers een aanrader!

Nicole
30 maart 2021

Spareribs besteld. Erg lekker. Misschien als tip: volgende keer minder saus Sushi en en salade om te smullen 😋😋

Annemieke
30 maart 2021

Super op tijd & lekker!

Joyce Leeflang
29 maart 2021

Fijn om een tijd af te speken om eten op te halen en is het eten ook nog lekker! Echt top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
28 maart 2021

Smaakte weer prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gisella Cobussen
28 maart 2021

Babi pangang op nieuwe manier klaargemaakt was erg lekker. De sate Ajam wok was er veel saus, advies om de saus apart erbij te doen zodat je zelf kan doseren. En Tereyaki wok en beef was perfect.

H.van Zomeren
27 maart 2021

Voor de tweede keer besteld. Beide keren was het eten heel lekker. Verse groenten en smakelijk vlees. Goed verpakt en lekker warm. 👍

Jolanda
27 maart 2021

De Babi pangang buikspek was heerlijk, ook de sushi was weer perfect !

Henk
27 maart 2021

Prima verzorgd en lekker

Patrick
27 maart 2021

Hele goede eerste ervaring met King`s: Bestelling kwam aan op het beloofde tijdstip en de kwaliteit ervan was geweldig!!

Henk
26 maart 2021

Eten was prima, koude en warme gerechten goed gescheiden. Hoeveelheid ruim voldoende. Babi Pangang had voor mij iets krokanter gemogen.

Reactie van King's Wok Away

Beste Henk. Wij hebben vanaf medio maart, behalve “gewone” Babi Pangang ook Babi Pangang BUIKSPEK. De twee soorten vlees zijn heel verschillend van structuur en smaak. Bij de Babi Pangang BUIKSPEK wordt de saus apart geleverd om het krokante, knapperige effect te behouden. Het goed krokant roosteren van BUIKSPEK is een bijzonder proces dat we heel zorgvuldig voorbereiden. U bestelde de gewone Babi Pangang en die is inderdaad minder krokant omdat de saus daarbij in hetzelfde bakje gaat. We hopen dat u binnenkort ook het andere gerecht wilt proberen.

Van Koutrik
25 maart 2021

Het was weer heerlijk!! En perfect op tijd.

Anita
24 maart 2021
roording
24 maart 2021

het mag van mij pittiger

Ben Geerdink
24 maart 2021

spareribs gegeten. die waren heerlijk. voor de vitamientjes zijn aanvullende groeten (salade of iets dergelijks) wel noodzakelijk. Deze variant was wat zoet zuur. Ik zou een pittige variant toejuichen!

Harry
24 maart 2021
Jordiana
23 maart 2021

Heb 22-03-21 besteld om 21:00 uur in de avond. Heb mijn bestelling nooit mogen ontvangen. Heb aan meer dan 24 euro aan eten besteld. Wil mijn geld zo snel mogelijk op mijn rekening hebben. Dit is een hele slechte service.

Reactie van King's Wok Away

Beste Jordiana. Excuses voor de late reactie, maar we wilden e.e.a. precies uitzoeken. Het probleem is ontstaan door de synchronisatie van computers. Daarom wat achtergrond info: Onze computers staan zo ingesteld dat wij van maandag t/m donderdag bezorgen tot 21 uur. U bestelde op die donderdag minder dan 1 minuut vóór 21 uur. Kennelijk accepteerde de computers van de provider, die onze website beheert, uw bestelling net nog wel. Maar heel kort daarna kregen onze computers de bestelling niet meer door. Anders hadden we de gerechten natuurlijk nog voor u klaargemaakt en bezorgd, ook al was het later dan 21 uur. Jammer, dat het zo is gelopen. De € 21,50 + bezorgkosten stond de volgende dag weer op uw bankrekening. En we hebben gezien dat U kortgeleden opnieuw bestelde en nu gelukkig veel vroeger.

Westerink
22 maart 2021

Prima eten en servicre

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sophie
21 maart 2021

Eindelijk hebben jullie ook babi pangang spek. De portie was groot, erg lekker en prima krokant. Maar het was wel een beetje sober. We misten wat groente erbij.

Reactie van King's Wok Away

Beste Sophie. We leveren Babi Pangang BUIKSPEK voorlopig nog niet standaard met groente erbij, maar u kunt er natuurlijk een volgende keer zelf Edamame sojabonen, Beef Tataki salade of een frisse salade apart bij bestellen.

Martin
21 maart 2021

Heel erg lekker, verse ingrediënten en keurig op tijd klaar! (En de hoeveelheid was enorm!). Kortom: top en een aanrader!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole Geensen
21 maart 2021

Prima service. De beztelde sushi stond op tijd klaar met sojasaus, wasabi, gember, servetten en stokjes. Heerlijk gegeten!

Blok
21 maart 2021

Prima kwaliteit en hoeveelheid. Keurig afgeleverd

Emiel
21 maart 2021

Zeer aangename verassing. Fantastisch lekker. Een prima prijs kwaliteitverhouding dus. 18.40u besteld en 19u in huis... gaan we vaker doen. Ps, we hadden nog niet zo door dat formidable ook kingswokaway herbergde...

Sandra
21 maart 2021

Het eten is altijd lekker, de sushi, de pokebowl, de warme gerechtjes Bezorging is vlot en vriendelijk

Inge
20 maart 2021

Snelle bezorging. Lekker eten, goed warm. Verse sushi.

Bouwmeester
20 maart 2021

Het was weer heerlijk!!

Gerrie
20 maart 2021
Hans
20 maart 2021

Was weer lekker

Casper
18 maart 2021

Heerlijke sushi en snelle bezorging. Top!

Jacqueline van Til
16 maart 2021

Zoals altijd een prima service! We hebben de nieuwe gerechten babi pangang spek en de spekkoek geprobeerd. De spekkoek was heerlijk en de babi pangang spek was heel goed op smaak, knapperig en meer dan voldoende. Volgende keer weer!

Anoniem
15 maart 2021
Jorg
15 maart 2021

Meer dan genoeg, lekker en op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Clara
14 maart 2021

Heerlijk gegeten. De warme gerechten hebben we nog weer even in de magnetron gedaan, want die waren niet ècht warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Neuteboom
14 maart 2021

Heerlijk eten en op juiste tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
14 maart 2021

Heerlijk gegeten.

Harry
14 maart 2021

Een mix van sushi, fingerfood en Chinees besteld. Heerlijk gegeten. Alles prima op smaak en met verse producten!

Suzanne
13 maart 2021

Zeer goede kwaliteit sushi. Altijd vers en gevarieerd en aantrekkelijk opgemaakt!

Freek Toevank
13 maart 2021

Prima babi pangang. Het geroosterde vlees is erg goed. Dit zo houden! Het is veeeel beter dan het gesneden gebraden vlees bij vorige bestellingen. In de goed gevulde tjaptjoy mag wel minder zout. Komt de smaak beter tot zijn recht .

G. Scheffers
13 maart 2021

De sushi was zalig maar de babi pangang was erg vet en hierdoor niet lekker. De vorige keren was het wel heerlijk. Echt jammer. Het leek wel alsof jullie gisteren al de spek erin gedaan hebben ipv maandag 15 maart.

Reactie van King's Wok Away

Beste Gerda, Babi Pangang (gewoon) komt van de nek van een varken. Babi Pangang SPEK komt van de onderbuik van een varken (buikspek). De twee soorten vlees zijn daardoor heel verschillend van structuur en smaak. In een aparte email hebben we e.e.a. nog eens uitgebreid aan u uitgelegd, ook hoe we eventueel rekening kunnen houden met uw speciale wensen.

Jan
11 maart 2021

Top!

Anoniem
11 maart 2021

Wij hadden drie wokschotels, crispy shrimp sushi, butterfly shrimp en spekkoek besteld. Vlees smaakte lekker mals, en de groente ook lekker knapperig. De eerste sushi ooit die mijn man ook lekker vindt!

Ben Geerdink
10 maart 2021

deze keer de tweepersoonsmaaltijd gekozen. Goed van smaak, ruime porties. Gewoon weer lekker.

Martin
8 maart 2021

De Nasi wad geen Nasi maar gewone rijdt met daarin wat groenten e.d. maar het was niet gebakken en ook niet echt warm, mijn surf en turf had een veel te dunne saus en er zat veel te veel groente in in verhouding tot het vlees, het was wel lekker pittig. over het algemeen was alles echt veel te koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van King's Wok Away

Beste Martin, Vervelend te lezen dat de gerechten veel te koud bij u gearriveerd zijn. Tijdens het bereiden houden we er al een beetje rekening mee naar welk adres de bestelling moet (verder weg of dichtbij). Voor vertrek staan bestellingen soms even nog onder warme lampen. Zo kort mogelijk overigens; anders droogt e.e.a. uit. En sommige gerechten worden op het allerlaatste moment toegevoegd. Ook al woont u heel dichtbij; toch zijn kennelijk die middag andere bestellingen eerder bezorgd en is uw bestelling iets langer in de auto (bij koud weer) blijven staan. Daarvoor onze excuses.

Bouwmeester
8 maart 2021

Lekker gegeten en de bezorging was prima op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.van de Kemp
8 maart 2021

Het eten was heerlijk.

Anita
8 maart 2021
V d hel
7 maart 2021

Super lekker gegeten, komen er zeker op terug

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maurice
7 maart 2021

Was erg lekker en mooi op tijd klaar.(afhaal in coronatijd.) De zaak en keuken zagen er verzorgd en zeer schoon uit..

Plant
7 maart 2021

Prima kwaliteit. Hebben ervan genoten

Jolanda
7 maart 2021

Héérlijk eten!

AvdVeer
6 maart 2021

Snel, goed en smakelijk!

Ruud Steenbruggen
3 maart 2021

Kwalitatief zeer goed en keurig op tijd.

Demi
2 maart 2021

Heerlijk gegeten!

Samantha
2 maart 2021

Het was meer dan genoeg en super lekker! Bezorger was er op de afgesproken tijd. We gaan zeker vaker bestellen.

Ralph
1 maart 2021

Lekker eten, verse ingrediënten en super snelle bezorging, binnen 20 minuten, top hoor!!

AZ
1 maart 2021

Lekkere sushi gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Schuurman
1 maart 2021

👍was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Freek
28 februari 2021

TWASWEERLEKKUR

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sinjoor
28 februari 2021

Eten stond te vroeg klaar en moesten in de zaak wachten op klant voor ons daardoor was het eten koud toen we thuis kwamen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L pasman
28 februari 2021

Echt super lekker eten! Nette bezorging, en warm echt een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ben Geerdink
28 februari 2021

weer "ouderwets" lekker. Prima maaltijd en veel bestelgemak.

Dominique
28 februari 2021
Ellen
27 februari 2021

Heerlijk eten, goed verpakt en op tijd bezorgd. Wel wat aan de dure kant.

Berdine
27 februari 2021

Altijd lekkere sushi van jullie! Stokjes erbij leveren zou wel fijn zijn ;)

Marileen
27 februari 2021

Snel verzonden en goede levering. Eten was heerlijk en we kregen meer dan voldoende!

Ernst Reijn
27 februari 2021
Elis
27 februari 2021

Vriendelijke bezorging en altijd heerlijke sushi!

De Roos
27 februari 2021

Super lekker, keurig op tijd. Een dikke 👍

Daphne
26 februari 2021

Ontzettend lekker gegeten! Eten kwam precies op afgesproken tijd. Eigenlijk niks aan te merken. Top!!

E. Schotpoort
25 februari 2021

Wij zijn Super tevreden!!! Formidable Eerbeek bezorgt hun heerlijke en vooral super warme gerechten bijna stipt op tijd aan huis!

timmerman
24 februari 2021

Was erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.preusterink
23 februari 2021

Snelle bezorging en de sushi was weer heerlijk!!! Een echte aanrader!!!

Van Ossenbruggen
23 februari 2021

Super lekker eten! Smaakvolle beef- en kipnoodles en het bakje sushi was ook top! Een aanrader.

T.Coorengel
23 februari 2021

Lekker eten aardige bezorger.

Yvonne
22 februari 2021

Het was erg lekker en op tijd klaar Gaan zeker vaker wat bestellen hier

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suus
21 februari 2021

Kon het al na een kwartier ophalen, eventjes wachten maar toen meegekregen Verhouding nasi bij de hoeveelheid vlees was wat weinig, voor zoveel vlees mag wel iets meer nasi, of andersom ;)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Krista van Klink
21 februari 2021

Het eten was wat aan de late kant, maar dat is ook niet gek voor een zaterdagavond. Heerlijk eten, veel groente. Zeker een aanrader!

Elly
20 februari 2021

Lekker gegeten, ruime porties, verse ingrediënten

T. Bosgoed
20 februari 2021
Sacha
20 februari 2021
Marcel Snip
19 februari 2021

Super lekker gegeten. Heerlijke sushi en overheerlijke wokgerechten.

Ingrid
19 februari 2021

Heerlijke 🍣!!!

Castanja
19 februari 2021

Erg lekker eten!

Joyce
19 februari 2021

Lekker eten en aardige vrouw bij kassa

Ria
18 februari 2021

We hebben heerlijk gegeten.

Ben Geerdink
17 februari 2021

gewoon weer goed!

Wim
16 februari 2021

Eten was op tijd klaar en was helemaal super. Tot de volgende keer

Gery Mensink
15 februari 2021

Heel tevreden. En erg lekker.

Westhof
15 februari 2021

Heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rosita
15 februari 2021

Waren erg lekker, misschien iets minder dik Maken.. wand van sommige kon je er nog wel 1 snijden. Ze vullen goed. Waren iets later met bezorgen, daar maken wij ons niet zo druk om. Het was druk en het weer werkt ook niet mee. Bedankt, het was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leanza
15 februari 2021

Heerlijk gegeten weer! Valentines menu, super vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.de Grip
14 februari 2021

Was weer heerlijk!! Mis bij de sushi hier altijd wel de ingelegde gember. Verder goeie service en kwaliteit.

graaf
13 februari 2021

Alles prima verzorgd en erg lekker.

Ben Geerdink
13 februari 2021

We hadden de speciale sushi schotel. Heerlijk! Uitstekend van smaak en een mooie variatie. Goed verzorgd met bijproducten. Het bijgeleverde toetje was niet te versmaden. We hopen weer snel in het restaurant te kunnen eten, maar dit was een uitstekend alternatief.

Harry Smits
12 februari 2021

We hebben vanavond de Valentijn box besteld. Het was een goedgevulde box met diverse, overheerlijke sushi’s en een overheerlijk toetje als besluit. We hebben genoten en waren (wederom) zeer tevreden.

Mesut
11 februari 2021

Super lekker gegeten!!!!

Renate
10 februari 2021

Altijd lekker eten en goede kwaliteit en snelle bezorging

Halil
9 februari 2021

Zoals altijd top kwaliteit en erg lekker dankjewel!

Linda
7 februari 2021

Echt heerlijke sushi voor herhaling vatbaar! En geweldige vriendelijk personeel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

He
7 februari 2021
Suze
6 februari 2021

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd!! Aanrader

Sylvia Heinz
5 februari 2021

De bestelling werd snel bezorgd en precies op de vermelde tijd! Wij hadden sushi en beef ketjap besteld en het smaakte echt héérlijk. Echt top dat je daarvoor ook in Eerbeek terecht kunt!