Beoordelingen van King's Wok Away Eerbeek

Recente recensies van King's Wok Away Eerbeek

5 sterren na 169 reviews

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was goed op tijd klaar, ik kon het direct meenemen. Ik was denk ik 2 minuutjes na de afgesproken afhaal tijd. Ik weet alleen niet zeker hoelang het er al stond, omdat ik thuis de bak uit de tas haalde en deze al niet zo warm aanvoelde (ik moet 2 minuutjes fietsen) Dus ik heb het toch even een paar minuten in de magnetron opgewarmd omdat ik liever heet eten heb dan lauw. Verder was het eten wel weer erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer tevreden over zowel hoeveelheid en kwaliteit alsmede de service en (precies op tijd) de bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nog nooit zo lekker en verse suchi gegeten. Echt TOP!!! Wat over was was zelfs de volgende dag als lunch nog lekker. Mijn complimenten. Echt met zorg bereid. Blijf dat doen!

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was geweldig. Hebben we écht van genoten. Eerlijk gezegd vonden we de noedels bij de babi pangang en de beef meer op spaghetti lijken en té gaar. We hadden die met noedels of mie lekkerder gevonden. Verder vriendelijke bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en keurig op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorgtijd om te kiezen. Exact op tijd bezorgd en warm en kwaliteit eten ontvangen. Goede service dus. De kip teriyaki had ik anders verwacht, maar dat komt omdat ik van eerdere teriyaki een wat bruinere/andere smaak ken.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was prima op tijd het eten was goed alleen de satésaus erg waterig de sushi was lekker.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, grote porties en perfect op tijd aangeleverd

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was heerlijk.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Online besteld en zelf afgehaald. Prima op tijd klaar, heerlijk warm en goed van kwaliteit. We hebben genoten!

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Was erg lekker! Alleen de ene sushi was mij iets te pittig.

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben diverse sushi en andere gerechten laten bezorgen. Het was voortreffelijk. Complimenten

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel lekker gegeten. Bestelling en betaling per internet werkt prima.

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi, grote stukken! En lekker hoofdgerecht. Het warme eten had alleen wat warmer gemogen

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was erg lekker en snel bezorgd.

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was super!!! We hadden 2 wok boxen. Kregen het niet op👍👍

, 22-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima eten en lekkere sushi in Eerbeek

, 22-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk!!!

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi flambee zalm😄

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heel erg lang op onze bestelling moeten wachten. We bestelden om 17.20 en vroegen om zo snel mogelijk te bezorgen. 18.10 werd volgens de mail de bezorgtijd. Het kwam (na een telefoontje) uiteindelijk om 18.45.

Reactie van King's Wok Away:Beste Riette, Wij begrepen dat u eigenlijk in ons restaurant hadden willen eten om een verjaardag te vieren. Jammer dat dit niet kon en alsnog gefeliciteerd natuurlijk. Omdat restaurants nu – hopelijk heel tijdelijk - gesloten zijn, is het met afhalen en bezorgen ontzettend druk. Sushi’s maken lijkt eenvoudig. Maar als je het echt goed wilt doen, dan is het een complex proces, dat qua tijdsplanning heel nauwkeurig luistert. Je kan Sushi’s nu eenmaal niet al een paar uur van te voren klaarmaken. We gaan proberen ons bestelsysteem iets aan te passen, zodat er (voor beide partijen: helaas) niet besteld kan worden als de keuken en/of de bezorgdienst het even niet kunnen trekken. Desalniettemin onze oprechte excuses.

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top 👌

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 20-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super netjes bezorgd, snel (en op tijd) en warm. Vind de prijs/kwaliteitsverhouding uit balans. De rijst (wat een beetje lijkt op nasi) smakeloos, de ramen noodles erg 'sappig' en de rest voldeed niet aan mijn verwachtingen. Dan vind ik persoonlijk bijna 50 euro voor de maaltijd veel geld. Dit komt mede door de verwachting die we hadden. We hadden een soort (ouderwetse) rijsttafel verwacht en dat was het niet.

Reactie van King's Wok Away:Beste Ingmar, De gerechten die bij een rijsttafel horen, hebben wij niet op die manier in onze keuken. Wij zijn geen ouderwets Chinees restaurant met traditioneel veel voor weinig geld. Ons restaurant levert kwaliteit voor een absoluut redelijke prijs. Alles is helemaal vers en dan moet je je beperken. U kreeg voor ruimschoots 4 personen: 7 bakjes met Babi Pangang, stoofvlees, Saté Ajam, Tjap Tjoy met kip, 8 kleine loempia's, nasi en noodles (bami). En dat voor € 11,70 per persoon. U had i.p.v. de bezorgkosten kroepoek erbij kunnen bestellen (ook € 2,50) , dan waren de maaltijden nog completer geweest. Wij hopen dat u dit wilt begrijpen.

, 19-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten wat we hebben gehad was prima van kwaliteit en was lekker. Mocht een ander daar mijn om vragen zal ik dat heel positief benaderen. Heel veel succes verder in deze moeilijke tijd. Groetjes Jan Kerseboom.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg lekker en erg snel bezorgt! Met de betaling was er een miscommunicatie, ik had aangegeven tijdens mijn bestelling wat ik contant zou geven. maar de bezorger had geen wisselgeld. Maar het smaakte er zeker niet minder om.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kip teriyaki en beef stoofvlees waren heerlijk en goed van temperatuur. Helaas 20 minuten later dan geplande tijd en zonder de bestelde en betaalde salade. Na mijn telefoontje werd er voorgesteld om de salade alsnog te bezorgen waar wij het nut niet van inzagen; deze zou dan pas komen als we al klaar waren met eten. Op mijn voorstel om het geld terug te storten werd er hevig overlegd en geantwoord dat dat niet mogelijk was. Daarop werd het geld contant teruggegeven. .....

Reactie van King's Wok Away:Beste Joke, Dat we een gerecht vergeten te bezorgen, gebeurt gelukkig maar weinig. Geld terugstorten via de bestelwebsite kunnen we domweg niet, omdat die betaalservice extern aangestuurd wordt. Daarom zijn we die € 3,50 van de salade nog dezelfde avond komen brengen.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect op tijd afgeleverd

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was super en nette bezorging

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekker en netjes verzorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker altijd op tijd klaar zeer vriendelijk personeel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top sushi en een heerlijk wokgerecht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt super aardige man voor het bezorgen. En het eten is ook super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima sushi, fijn dat we dat nu ook in Eerbeek vers kunnen halen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het is goed en de portie waren voldoende het is voor herhaling vatbaar

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd, veel en lekker!

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was voortreffelijk, en ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar!

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd, goeie kwaliteit, prima!

, 10-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

In keurige bakjes en netjes volgens de afgesproken tijd bezorgd. Qua smaak echter een enorme domper! Er zat werkelijk niets bij waar we enthousiast van werden. Het eten was smaakloos, kip zurig, rijst van de sushi niet ok, pindasaus echt niet lekker, noodles ronduit flauw. Jeetje, wat een tegenvaller. Een standaard bak bami uit de koelcel van de supermarkt smaakt volgens mij nog beter... Eerste en laatste keer.

Reactie van King's Wok Away:Beste Janine, Wat een domper, ook voor ons. We doen juist ons best om smakelijke gerechten te leveren. Alles wat u bestelde werd vlak voor bezorging bereid. We zijn bezig om het recept voor pindasaus te veranderen. Als u de moeite wilt nemen om een keer langs te komen, dan praten we er over wat we beter kunnen doen. Want natuurlijk willen we niet dat onze noodles vergeleken worden met bami uit een supermarkt.

, 10-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten zag er goed uit, smaakte heerlijk en was nog goed warm. Bezorging was precies op tijd. Formidable is zeker een aanrader! Ik bestel hier graag!

, 10-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Sushi was prima, mini loempia’s ook, de gewokte knoflook garnalen met ramen noodles waren goed gebakken maar wel erg scherp gekruid, er staat geen pepertje op de website dus dat hadden we niet verwacht. De bestelling stond al klaar bij aankomst om af te halen.

, 10-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goed ga zo door zeer te vreden

, 07-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd en heerlijk gegeten!

, 07-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en op tijd! 👍🏻

, 07-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd, smaakte heerlijk.

, 06-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het is heerlijk, maar voor een (grotere) eter zouden de porties wat royaler mogen zijn. Verder prima op tijd en correct geleverd in nette verpakking.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

-Bezorging netjes op tijd! -Babu pangang was bijzonder door de pittige ondertoon

, 05-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het niveau van het eten is ver onder dat van het eten in het restaurant. Te taai te veel soja saus smaak. De hoeveelheid was ook veel te weinig voor het vele geld wat we betaald hadden. De bestelling kwam 40 minuten later als aangegeven. Dit was de eerste keer dat we online besteld hadden en gaan het niet nog eens doen.

Reactie van King's Wok Away:Beste Mevrouw Tervoort, Wat er precies is misgegaan kunen we niet meer achterhalen. We weten alleen dat het die zondag 4 oktober waanzinnig druk is geweest. We proberen hoogwaardige kwaliteit te leveren voor een schappelijke prijs. Al onze gerechten worden vlak voor het bezorgen helemaal vers bereid. Onze koks konden het werk die zondag niet aan. Hoe het kan dat u het Babi Pangang vlees of de Beef Tataki salade, die u bestelde. als taai hebt ervaren, spijt ons verschrikkelijk. Had niet mogen gebeuren. Als u bij een volgende bestelling - als opmerking - even aan dit bericht refereert (naam en datum), dan zullen we extra opletten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit: HOOG, Porties ruim voldoende. De Saté Ajam was wat aan de flauwe kant. De bezorging was precies volgens bestelling. Dus lekker warm, in goede verpakking aangeleverd. Enig minpuntje: geen bijgeleverde servetjes. Ook de betalingsregeling vis iDEAL werkt prettig. Wij bevelen King's Wok Away Eerbeek bij een ieder aan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-10-2020

Kwaliteit:

Rating

De hoge verwachting werd voor ons niet waargemaakt. Met het idee dat de kwaliteit beter zou zijn dan de gemiddelde afhaalchinees hebben wij saté besteld die als gesneden kip in flauwe pindasaus uit de verpakking kwam. De Babi Pangang was wat pittiger maar minder krokant geroosterd dan bij de Chinees uit een dorp even verderop. De krabsalade bleek uit veel groen en een paar stukjes surimi te bestaan. Voor de afgesproken tijd stond de bestelling al klaar wat resulteerde in niet echt warm eten bij thuiskomst, 5 minuten rijden. Dat was dus eens maar nooit weer. Het wordt weer gewoon de ouderwetse afhaalchinees voor ons. Ik wens jullie veel succes in deze moeilijke tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Voor het eerst wat gehaald. Sushi smaakte op zich prima maar niks bijzonders.. had het ook zelf gemaakt kunnen hebben. Pokebowl met zalm zat wel erg weinig zalm op, dan vind ik bijna 10 euro wel erg duur voor beetje rijst en groente. Het warme gedeelte wat we hadden was ook erg vlak van smaak en bevatte ook niet heel veel vlees... Kortom toch lichtelijk teleurstellend. En zullen er niet snel weer heen gaan... Prijs/kwaliteit niet goed. Erg duur voor wat je krijgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-10-2020

Kwaliteit:

Rating

, 03-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk! En veel!

, 03-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was eerste keer dat we er iets aten.we wonen aan de overkant. We hadden babe pangang en het vlees was wel goed,wel aan de pittige kant door de saus.de saus vonden we niet lekker.niet zoals bij de Chinees.het had ook een slechte bijsmaak.dit bestellen we niet meer.

, 02-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk bestellen, duidelijke info en snelle levering en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar, een aanwinst voor Eerbeek.

, 01-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect!! Toppunt van heerlijkheid.

, 28-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Voor het eerst hier eten besteld en het is ons goed bevallen. Snel en zeer goede kwaliteit. Wel een aardig hoge prijs, maar het was het me wel waard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben besteld met bezorgen. Het werd op de afgesproken tijd bezig. Het eten was heerlijk, groot portie en goed van temperatuur. Het was heerlijk. Een echte aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Mooi op tijd klaar en super lekker

, 26-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi! Vriendelijke bezorging. Eerste keer, maar gaan we vaker doen!

, 25-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was heerlijk.

, 21-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, echt een aanrader!

, 20-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Ik eet glutenvrij , van tevoren gebeld en ze namen ruim de tijd om met mij samen te kijken wat ik kon bestellen. Echt heel fijn. Bestelling stond optijd klaar. Heerlijk gegeten! Super , bedankt!

, 19-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker

, 19-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mmmmmmm... Heerlijk!

, 14-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben wok besteld en deze smaakte nergens naar het was echt niet te eten. Voor dat prijs was het echt niet waard. Sushi was wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk, moest een beetje lang wachten op het eten.

, 09-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten. De kwaliteit was goed en de bezorging prima in orde. Doen we gerust nog een keer!

, 08-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke noedels en je krijgt genoeg. Snelle bezorging ook!

, 08-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk eten en goed verzorgd.

, 08-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was te laat en niet compleet. Vond het ook niet erg lekker. Zuur en zout overheersten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was super. Echter duurde de bezorging wel erg lang. Half uur langer dan aangegeven...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk!!!

, 06-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten, was nog goed warm. Goede porties

, 06-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was prima. Niet heel bijzonder, maar wel lekker. De rollen waren groter (qua doorsnede) dan we gewend waren van bijvoorbeeld sushi point en shabu. Positief! Er was wel minder keuze. En ook geen box van 40 stuks (ongeveer) te vinden. We misten gember en wasabi. Bakjes sojasaus waren moeilijk zonder lekken open te krijgen. Bezorging was 20 minuten later dan in eerste instantie aangegeven per email. Geen probleem, maar aangegeven bezorgtijd creëert verwachtingen. Al met al prima ervaring met ruimte voor verbetering.

, 01-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger was een kwartier eerder dan de afgesproken tijd. Er zaten klonten rijst in het eten. Doordat de rijst onderin de bak ligt, gaat de saus door de rijst heen, wat jammer is.

, 29-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top het zag er goed uit en het was heerlijk

, 25-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwartier te laat met het bezorgen, op zich niet zo'n probleem. Helaas bij het geven van de bestelling de onderkant van de papieren zak gescheurd waardoor de helft van de bestelling op de grond viel. Misschien een tip om meerdere bestellingen te verspreiden over 2 tassen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel fijn dar Eerbeek weer een goed restaurant erbij heeft! Wij promoten jullie dan ook van harte aan op onze camping. Zelf ook al een paar keer eten opgehaald bij jullie, en jullie zijn altijd even aardig en attent! Het eten is natuurlijk ook belangrijk, en het eten is van uitstekende kwaliteit, echt de 5 sterren waardig. En ook het nieuwe interieur ziet er netjes en Sjiek uit. Zelfs een heerlijk buiten terras. Kortom een aanrader mensen geloof me!!! Succes met jullie nieuwe zaak!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten zeer smaakvol en super vriendelijk Personeel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-08-2020

Kwaliteit:

Rating

De Wachttijd vooraf en tijdens het afhalen duurde vrij lang.

, 20-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk

, 20-08-2020

Kwaliteit:

Rating

, 20-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Smaakte goed!

, 20-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk! Aanwinst voor Eerbeek. 👍🏻

, 16-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi gegeten! Als er in de flamed carpaccio naar verhouding iets minder roomkaas zou zitten is hij denk ik nog lekkerder (wij vonden de roomkaas wat overheersen).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteravond voor 13 mensen eten besteld en het was er met een half uur. Heerlijk gegeten!

, 16-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten mooi op tijd geleverd

, 15-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging prima optijd en eten zeer smaakvol!!!

, 15-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg lekker, het werd alleen later bezorgd dan was doorgeven. Daarvoor zat er 1 bakje ben & jerry's ijs in. Dat is dan wel weer attent.

, 15-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd, heerlijk gegeten. Nog super warm bij aankomst dus konden rustig eten!

, 14-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was echt heerlijk een echte aanrader

, 13-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker en meer dan genoeg

, 12-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor 1e keer hier eten besteld en laten thuisbezorgen Wij zijn zeer tevreden over het eten en de snelle levering aan huis

, 10-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Super bediening Smakelijke maaltijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was enorm lekker en het ontvangst bij het restaurant heel netjes zoals u kunt zien aan mijn recensie een 5 sterren service

, 08-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima verzorgd, goede kwaliteit aanrader

, 06-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! Fijne mensen!

, 06-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was erg lekker! Dit is echt voor herhaling vatbaar.

, 05-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was zacht: niet meer in zo bakje van de wok doen daar word het zacht van. Te weinig stokjes Te weinig soya

, 03-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het smaakte heerlijk! Was goed warm. Netjes verpakt en op het afgesproken tijdstip bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd , erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Ruime porties. Wat mij betreft had er iets minder rijst en meer groente, vlees of vis ingekund.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en op de afgesproken tijd bezorgd

, 02-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk! We bestellen zeker weer een keer.

, 01-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi! Perfect dat je tijd van bezorgen kunt aangeven. Keurig op tijd bezorgd. Ik was iets vergeten en dat werd binnen 10 minuten bezorgd. Chapeau!

, 31-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi gegeten en vriendelijk personeel bij afhalen.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Ik vond het goed! Ruime porties en lekker op smaak!! Zeker voor herhaling vatbaar en een aanwinst voor afhaal/bezorg in het dorp!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg simpel en duidelijk om te bestellen. Ruime keuze, en echt heel erg lekker. Enorm tevreden en een zeer correcte prijs/kwaliteit verhouding. Zeker aan te raden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Jammer dat jullie geen bami en nasi hebben en wij vonden de pindasaus dun voor de rest vast het lekker en goed

, 22-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Het wachten duurde erg lang, want de rijst was op. We hadden het aardig gevonden als ze ons een drankje hadden aangeboden voor het wachten Maarrrr...het resultaat was absoluut het wachten waard! Het was heel erg goed!! Genoten!

, 20-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Paar keer besteld nu. Surf en turf box is een beetje te pittig naar ons idee. Verder weer erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima service. Zeer lekker gegeten. Vriendelijk personeel

, 18-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles precies op tijd geleverd. De sushis waren weer van een hoogstaande kwaliteit.

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

, 16-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hebben met ons gezin een schaal sushi besteld, nou die was echt top

, 15-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten!!!

, 12-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een vrolijke dame bracht onze bestelling. De kip teriyaki was heerlijk en de sushi ook. Dit was onze eerste bestelling en helemaal goed. Hier gaan we vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We bestellen regelmatig bij King's Wok in Eerbeek. Het lijkt er echter op dat het drukker is geworden. De bestelde hoofdgerechten waren prima en warm genoeg maar in het verleden waren ze heet. Helaas waren de mini loempia's niet zo warm meer en een beetje slapjes. Jammer want deze horen krokant te zijn!! We hebben de helft dus maar niet opgegeten. Saus zat er nu wel voldoende bij, dat is fijn. De bestelling is op tijd afgeleverd en was keurig verpakt.

, 10-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima sushi en stoofvlees gegeten. Bestelling ging makkelijk en mooi op tijd klaar om af te halen

Reactie van King's Wok Away:Beste Verweij, bedankt voor het achterlaten van deze uitstekende beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 07-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Vriendelijk personeel. Bestelling stond al klaar bij binnenkomst. Menu Stoof Ajam met Babi en Tjoy en daarnaast de Crispy Chicken besteld. Was allemaal ontzettend smakelijk!

Reactie van King's Wok Away:Beste S Verhoef, bedankt voor het achterlaten van deze uitstekende beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 07-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Sushi bowl besteld deze was erg goed! Zeker vaker doen. Het personeel is vriendelijk en het restaurant ziet super netjes uit.

Reactie van King's Wok Away:Beste Halil, bedankt voor het achterlaten van deze uitstekende beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 05-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk, en goed verzorgd.

Reactie van King's Wok Away:Beste Xhofleer, bedankt voor het achterlaten van deze uitstekende beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 04-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was smaakvol er zat té weinig vlees is dat was jammer.

Reactie van King's Wok Away:Beste Boerman, bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Wij gaan uw feedback meenemen.

, 04-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was echt super lekker,goed warm en vers. Voor ons zou er nog wat meer groenten in mogen en wat minder rijst maar dat blijft heel persoonlijk. Dus gewoon lekker zo doorgaan!

Reactie van King's Wok Away:Beste Coriene, bedankt voor het achterlaten van deze goede beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 01-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!!!

Reactie van King's Wok Away:Beste Ingie, bedankt voor het achterlaten van deze uitstekende beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 01-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was lekker, vers, warm, snel en meer dan voldoende daarbij ook nog eens snel bezorgd. Een aanrader

Reactie van King's Wok Away:Beste Leo, bedankt voor het achterlaten van deze uitstekende beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top heerlijk gegeten 👍

Reactie van King's Wok Away:Beste Christo, bedankt voor het achterlaten van deze uitstekende beoordeling. Wij zien u graag terug.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bestelling was niet correct. Daarnaast waren de sauzen erg flauw. Aan de ketjap saus zat in zijn geheel geen smaak, terwijl de rijst er in zwom. Zonde hoor!

Reactie van King's Wok Away:Beste Witvliet, onze excuses dat uw bestelling niet naar wens was. Mede door uw feedback hebben wij onze menu uitgebreid met 'hoofdgerechten' hierdoor worden de gerechten in gescheiden bakken verkocht. We hopen u graag terug te zien.

, 23-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer keurig op tijd geleverd en goed heet. Enige opmerking voor verbetering is dat de saus erg weinig is. Als ik pangang heb met rijst en er zit nauwelijks saus op vindt ik het toch echt minder lekker. En de rijst zuigt de saus ook nog eens op. Kom dan met de saus apart, rijst apart of mogelijkheid tot bestellen extra saus. Verder TOP

Reactie van King's Wok Away:Beste Harry, bedankt voor het achterlaten voor de goede beoordeling. Wij gaan uw opmerking over de hoeveelheid saus zeker meenemen voor in de (nabije) toekomst. Wij zien u graag terug.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk en fijn dat er een afhaal is. Kom gauw terug de rest uit proberen.

Reactie van King's Wok Away:Beste Annette, bedankt voor het achterlaten van deze goede beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 21-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

goede kwaliteit en snelle bezorging

Reactie van King's Wok Away:Bedankt voor het achterlaten van deze uitstekende beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 21-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het zag er netjes verzorgd uit!

Reactie van King's Wok Away:Beste Astrid, bedankt voor het achterlaten van deze uitstekende beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 21-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Reactie van King's Wok Away:Beste Do, bedankt voor het achterlaten van deze uitstekende beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 20-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi!

Reactie van King's Wok Away:Beste Esther, bedankt voor het achterlaten van deze uitstekende beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 20-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was goed, maar teveel rijst/noedels en te weinig ingrediënten bij standaard gerecht. Dit heb je niet in de gaten als je voor het eerst besteld. Je moet dus extra groenten erbij voegen. Anders eet je veel noedels of rijst met saus.

, 19-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en goed

Reactie van King's Wok Away:Beste Franj, bedankt voor het achterlaten van deze uitstekende beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 18-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig binnen de afgesproken tijd afgeleverd. Helaas hebben ze binnen een week de bestelopties al aangepast waardoor je bij zelf samenstellen niet je groente meer kunt kiezen. Zo kon je groente waar je allergisch voor bent uitsluiten. De gerechten waren wel super warm. Advies: specifiek veld voor uitsluitingen toevoegen. Bij zelf samenstellen gerecht ook werr volledige keus geven Extra optie om bij overige gerechten ipv rijst noedels te kiezen. Optie voor extra saus

Reactie van King's Wok Away:Beste Harry, bedankt voor het achterlaten van deze goede beoordeling. Om kwaliteit te waarborgen hebben wij inderdaad dat de bestelopties aangepast bij 'zelf samenstellen' en hierdoor kunt u niet meer zelf de groentes kunt kiezen. Voor allergie kunt u het extra veld opmerkingen gebruiken, dan kunnen wij daar rekening mee houden. Wij hopen u snel weer terug te zien

, 16-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Reactie van King's Wok Away:Beste stephanie, bedankt voor de uitstekende 5 sterren beoordeling. We zien u graag terug.

, 16-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Op tijd geleverd en prima van kwaliteit doen we vake

Reactie van King's Wok Away:Beste Hans, Bedankt voor het achterlaten van deze goede beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en heerlijke sushi!

Reactie van King's Wok Away:Beste Astrid, Bedankt voor het achterlaten van deze fantastisch beoordeling. Wij zien u graag terug.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Reactie van King's Wok Away:Beste Henk, Bedankt voor het achterlaten van deze fantastisch beoordeling. Wij zien u graag terug.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Voor het eerst hier besteld van alles wat. Het smaakte heerlijk. Een aanrader

Reactie van King's Wok Away:Beste Judith, Bedankt voor het achterlaten van deze fantastisch beoordeling. Wij zien u graag terug.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! Echt genoten!

Reactie van King's Wok Away:Beste Ingie, Bedankt voor het achterlaten van deze fantastisch beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten. Alles was goed warm . Netjes op de afgesproken tijd bezorgd

Reactie van King's Wok Away:Beste Liny, Bedankt voor het achterlaten van deze fantastisch beoordeling. Wij zien u graag terug bij Kingswokaway of Restaurant Formidable

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik was positief verrast wok gerecht goed op temperatuur, had iets meer smaak mogen hebben maar dat is ook een persoonlijke voorkeur. Sushi ook verrassend lekker en ik vind ze groot van formaat. Hadden wel iets warmer mogen zijn. Mijn vrouw vond de zalm wrap ook lekker en groot genoeg als maaltijd.

Reactie van King's Wok Away:Beste Rein, Dank u wel voor de goede beoordeling. Wij zullen uw aandachtspunten meenemen zodat we u de volgende keer nog beter van dienst kunnen zijn.

, 14-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van King's Wok Away:Beste Diana, bedankt voor het achterlaten voor uw 5 sterren beoordeling. Wij hopen u nog vaker van dienst te mogen zijn.

, 12-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk en ruim voldoende. We gaan hier zeker vaker bestellen.

Reactie van King's Wok Away:Beste Stephan, Bedankt voor het achterlaten van deze fantastisch beoordeling. Wij zien u graag terug.

, 11-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima! Vers, warm en goed op smaak.

Reactie van King's Wok Away:Beste Gerard, Bedankt voor de uitstekende beoordeling. We hopen dat u nogmaals terug te zien.

, 10-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker gegeten! Grote porties.

Reactie van King's Wok Away:Beste Corine, Bedankt voor goede beoordeling. We hopen u nogmaals terug te zien.

, 10-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit, prima bezorgd. Wellicht het assortiment uitbreiden met b.v. sushi met tonijn en sushi met gefrituurde gamba ? Zoals gezegd: prima voor elkaar !

Reactie van King's Wok Away:Beste DAS, bedankt voor de uitstekende beoordeling. We zijn blij dat u heeft genoten van de maaltijd. Tevens waarderen wij enorm uw feedback over het uitbreiden van het assortiment. Wij gaan dit zeker meenemen.

, 09-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was lekker!

Reactie van King's Wok Away:Bedankt voor het achterlaten van deze fantastisch beoordeling. We hopen u binnenkort opnieuw te zien.

, 09-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, goed warm en vers en snelle bezorging

Reactie van King's Wok Away:Bedankt voor het achterlaten van deze fantastisch beoordeling. We hopen u binnenkort opnieuw te zien.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling was heel snel geleverd, top!. De warme hapjes waren zalig. Goed krokant en smaakvol. De sushi had niet de smaak en kwaliteit zoals wij deze kennen. De rijst was aan de harde kant. Sushi viel uit elkaar. en de smaken leken op elkaar behalve de chili waar gepureerde zal in zat i.p.v. echte zalm. Wij eten graag en vaak sushi en zouden het geweldig vinden als wij dit in Eerbeek kunnen halen i.p.v. naar Apeldoorn te rijden maar dan wel van dezelfde kwaliteit.

Reactie van King's Wok Away:Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over uw bestelling, waarvoor onze excuses. Ons streven is om iedere sushi met dezelfde hoeveelheid aandacht te maken. Helaas kan het altijd gebeuren dat door grote drukte of een onervaren personeelslid, dat de kwaliteitscontrole even aan onze aandacht is ontsnapt. Uw klanten ervaring is voor ons zeer waardevol en reacties zoals deze motiveren ons om onze producten en service te blijven verbeteren, Met vriendelijke groet, Formidable - Kings Wok Away Eerbeek

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke gegeten! De sushi en het wok gerecht echt een aanrader!

Reactie van King's Wok Away:Bedankt voor het achterlaten van deze fantastisch beoordeling. We hopen u binnenkort opnieuw te zien.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van King's Wok Away:Bedankt voor het achterlaten van deze fantastisch beoordeling. We hopen u binnenkort opnieuw te zien.